Bekijk het hele assortiment

Informatie

Veel gestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook bestellen zonder eerst een account aan te maken?

Het is mogelijk een bestelling te plaatsen zonder eerst een account aan te maken. Je kunt tijdens het afrekenen je gegevens invullen, voor je eigen gemak raden wij wel aan om een account aan te maken zodat je in de toekomst nog sneller kunt bestellen en oude bestellingen kunt inzien.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst? 

Je krijgt na de verwerking van de bestelling automatisch een email-bericht dat de bestelling is verwerkt en je ontvangt een bestellingsbevestiging met het bestelnummer. Heb je deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een logo of afbeelding uploaden? 

In de winkelwagen heb je de mogelijkheid om te kiezen voor "Maak een ontwerp" of "Upload een bestand". Bij de eerste optie wordt je direct doorverwezen naar onze online designtool waar je eenvoudig zelf een ontwerp kunt maken. Bij de tweede optie kun je het drukklare bestand direct uploaden. Heb je bestanden groter dan 10 MB dan kun je deze per WeTransfer aan ons sturen, graag o.v.v. je bestelnummer.

Waar moet een logo of afbeelding aan voldoen?
De afbeelding, het ontwerp of het logo moet een eps of pdf file zijn, opgemaakt in Adobe illustrator, Photoshop of Indesign. Foto's moeten van hoge resolutie zijn, minimaal 72 DPI.

Hoe weet ik welk bestand voor welk artikel is? 

Je ontwerpt of upload je bestand per artikel, hierdoor wordt dit automatisch aan het juiste product gekoppeld. Lever je bestanden aan per WeTransfer dan is het handig om in de bestandsnaam de afmetingen/positie te vermelden zodat wij weten aan welk product wij het bestand moeten koppelen.

Kan ik geholpen worden bij het ontwerp?

Ja, dit is mogelijk. Bij elk product heb je de optie 'Design'. Dit houdt in dat onze studio een ontwerp voor je maakt aan de hand van jouw input. Je hebt 3x de mogelijkheid om het ontwerp te wijzigen. Je kunt de input uploaden via het upload scherm of mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl o.v.v. het bestelnummer, dan zorgen wij dat de input bij onze studio terechtkomt. Je ontvangt van onze studio een drukproef ter goedkeuring. Na je goedkeuring wordt de bestelling in productie genomen.
Heb je al een bestelling geplaatst maar wil je alsnog een ontwerp door onze studio laten maken? Dan bestel je online DTP/Ontwerpkosten en vermeld je bij de bestelling het bestelnummer waarvoor je een ontwerp wilt laten maken. Onze studio gaat dan direct voor je aan de slag.

Kan ik meerdere bestanden uploaden? 

Na betaling wordt je doorverwezen naar een pagina waar je de bestanden kunt uploaden. Het is mogelijk om hier meerdere verschillende bestanden up te loaden. Heb je het uploadscherm inmiddels weg geklikt? Dan kun je de bestanden in je account uploaden of versturen per wetransfer naar klantenservice@inpromoshop.nl  

Betalen

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

U kunt veilig en snel middels verschillende betaalmogelijkheden betalen op onze site. Zo kun je kiezen uit IDEAL, VISA, Mastercard, Bancontact/Mistercash, Paypal. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klikt u hier.

Verzending en levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgtijden en het soort product. In het afrekenscherm vindt je de verzendkosten. Indien je ervoor kiest om je bestelling af te halen dan betaal je uiteraard geen verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?

De track & trace code wordt automatisch verzonden door Boek uw Zending wij hebben hier geen invloed op. Het kan tot 2 dagen duren voordat je de track & trace code ontvangt.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden de door u bestelde producten altijd blanco binnen Nederland en naar België. De zendingen worden op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bij aangeboden. Het is ook mogelijk om bestellingen te verzenden naar een postbus. Indien je een vraag hebt over een zending, neem dan contact op met onze klantenservice via 023 210 01 42 of via de live chat.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres geleverd worden?

Ja, je kunt tijdens de bestelling bij stap 2, leverdatum en adresgegevens, onderaan aangeven dat je een ander afleveradres heeft. Automatisch verschijnt er dan een invulveld voor deze gegevens.Wil je achteraf nog het afleveradres wijzigen, neem dan contact op met de klantenservice. Wanneer de bestelling nog niet verstuurd is kunnen zij het direct voor aanpassen.

Wat is de status van mijn bestelling?

In je account kun je de status van de bestelling bekijken.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden verschillen per product. De standaard levertijd voor de meeste producten bedraagd 5 werkdagen, echter zijn er ook veel producten met spoed te bestellen. Op elke productpagina staat de levertijd in werkdagen aangegeven. De levertijd gaat in na ontvangst van de juiste bestanden. Wanneer je een bestelling voor 11.00 uur s'ochtends plaatst inclusief correcte bestanden (volgens de aanleverspecificaties), dan geldt die dag als eerste werkdag.

De bezorging van het pakket heeft vertraging opgelopen

Nadat we de bestelling geproduceerd hebben overhandigen we het pakket zo snel mogelijk aan een van onze bezorgdiensten. Wanneer wij het pakket hebben overgedragen zult je van ons een track & trace code per mail ontvangen waarmee het pakket te volgen is. Mocht je vanaf dat moment vragen hebben over het pakket dan kun je het beste rechtstreeks contact met de bezorgdienst opnemen. Indien door een fout van de bezorgdienst, omdat je niet thuis bent of door extreem weer het pakket niet op tijd aankomt, dan kunnen wij daar helaas niet de verantwoordelijkheid voor dragen omdat dit buiten onze macht ligt (de transporteurs hebben volgens hun voorwaarden het recht om de bestelling binnen 5 werkdagen van de afgesproken datum te leveren). Weet wel dat wij onze bezorgdiensten volgens strenge kwaliteitseisen selecteren en monitoren om te zorgen dat elk pakket vrijwel altijd gewoon op tijd aankomt.

Annuleren en Retourneren

Kan ik een bestelling wijzigen?

Wanneer je een bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits de bestelling nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met onze klantenservice , dan kunnen zij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?

Je kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken je het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor al je aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Binnen deze termijn kun je jouw producten vrijblijvend retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Maar let wel op. Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor jou gemaakt en kunnen wij niet meer doorverkopen. Mocht er iets mis zijn met het product, dan helpen wij je natuurlijk om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Producten

Wat kan ik doen als het product dat ik zoek niet op de site staat?

Inpromoshop.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment relatiegeschenken, textiel en reclameproducten. Mocht je onverhoopt niet het juiste product kunnen vinden vul dan het offerte formulier in of neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@inpromoshop.nl. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk in binnen- en buitenland, en zullen te allen tijde proberen met een passend voorstel te komen.

Zijn er specifieke wasvoorschriften?

Artikelen te allen tijde binnenstebuiten wassen, niet warmer dan 40 graden Celcius. Een opdruk nooit direct strijken, dit is mogelijk vanaf de achterzijde. Bodywarmers, jacks, parka's etc. uitsluitend door middel van handwas reinigen. Bedrukte artikelen kunnen niet in een wasdroger.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven aan de pagina klikt u op de button 'Registreer', volg de instructies om de aanmelding te voltooien.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

Als je bent ingelogd ziet u rechtsboven aan de pagina mijn klantgegevens, als u hierop klikt, verschijnen al je gegevens. Deze kun je wijzigen door op de knop 'aanpassen' te klikken, sla daarna de wijzigingen op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

In het inlog gedeelte zie je de tekst 'wachtwoord vergeten'. Als je hier op klikt kun je in het volgende scherm het e-mailadres invoeren (vul hier het e-mailadres in dat gebruikt is om het account aan te maken). Je krijgt dan automatisch een email met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Onder aan elke nieuwsbrief staat een link met de mogelijkheid om je uit te schrijven voor de nieuwsbrief.

Service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Inpromoshop.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan elke bestelling. Mocht je desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk (binnen 5 dagen na ontvangst) weten via klantenservice@inpromoshop.nl. Graag vragen wij je altijd foto's mee te sturen van het artikel en de verpakking, zodat wij de klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik mijn vraag stellen?

Je kunt je vraag mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 023 210 01 42 of via de live chat.