Veelgestelde vragen

Bestellen

Kan ik ook bestellen zonder eerst een account aan te maken?
Het is mogelijk een bestelling te plaatsen zonder eerst een account aan te maken. U kunt tijdens het afrekenen uw gegevens invullen, voor uw eigen gemak raden wij wel aan om een account aan te maken zodat je in de toekomst nog sneller kunt bestellen en oude bestellingen kunt inzien.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geplaatst?
U krijgt na de verwerking van de bestelling automatisch een orderbevestiging opgestuurd per e-mail met daarin uw ordernummer. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een logo of afbeelding uploaden?
Op de product pagina heeft u de mogelijkheid om te kiezen voor "Maak een ontwerp" of "Upload een bestand". Bij de eerste optie wordt u direct doorverwezen naar onze 'online designtool' waarmee u eenvoudig zelf een ontwerp kunt maken. Bij de tweede optie kunt u het bestand direct uploaden. Zorg dat het bestand is opgemaakt in een van de volgende bestandsformaten: .ai / .eps / .pdf en dat de DPI minimaal 150 bedraagt. Heeft u bestanden groter dan 10 MB dan kunt u deze per WeTransfer aan ons sturen onder vermelding van uw ordernummer.

Waar moet een logo of afbeelding aan voldoen?
De afbeelding, het ontwerp of het logo moet zijn opgemaakt in een van de volgende bestandsformaten: .ai / .eps / .pdf. De designs dienen van hoge resolutie zijn, wij hanteren een minimale DPI van 150.

Hoe weet ik welk bestand voor welk artikel is?
U ontwerpt of upload uw bestand per artikel, hierdoor wordt dit automatisch aan het juiste product gekoppeld. Levert u bestanden aan per WeTransfer dan is het handig om in de bestandsnaam de afmetingen/positie te vermelden zodat wij precies weten aan welk product wij het bestand moeten koppelen.

Kan ik geholpen worden bij het ontwerp?
Ja, dit is tegen extra betaling mogelijk. Dit houdt in dat onze studio een ontwerp voor u maakt aan de hand van uw input. U heeft 3x de mogelijkheid om het ontwerp te wijzigen. U kunt de input mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl o.v.v. het ordernummer, dan zorgen wij dat de input bij onze studio terechtkomt. U ontvangt van onze studio een drukproef ter goedkeuring. Na uw goedkeuring wordt de bestelling in productie genomen.

Heeft u al een bestelling geplaatst maar wilt u alsnog een ontwerp door onze studio laten maken? Bestel dan op onze webshop het product DTP/Ontwerpkosten en vermeld hierbij het ordernummer waarvoor u een ontwerp wilt laten maken. Onze studio gaat dan direct voor u aan de slag.

Betalen

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?
U kunt veilig en snel middels verschillende betaalmogelijkheden betalen op onze site. Zo kun je kiezen uit IDEAL, VISA, Mastercard, Bancontact & Paypal. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden klikt u hier.

Verzending en levering

Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van de bezorgtijden en het soort product en de aantallen bestelde units. In het winkelmandje vindt u de verzendkosten. Deze worden automatisch berekend. Indien u ervoor kiest om uw bestelling af te halen dan betaalt u uiteraard geen verzendkosten.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace code?
De track & trace code wordt automatisch verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan tot 2 dagen duren voordat u de track & trace code ontvangt.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden de door u bestelde producten altijd blanco binnen Nederland en naar België. De zendingen worden op werkdagen tussen 8:00 uur en 21:00 uur bij aangeboden. Het is ook mogelijk om bestellingen te verzenden naar een postbus. Indien u een vraag heeft over een zending, neem dan contact op met onze klantenservice via 023 210 01 42 of via de live chat.

Kan mijn bestelling ook op een ander adres dan het factuuradres geleverd worden?
Ja, u kunt tijdens de bestelling een apart leveradres invullen. Wilt u achteraf nog het afleveradres wijzigen, neem dan zo snel mogeijk contact op met de klantenservice. Wanneer de bestelling nog niet is verstuurd, kunnen zij dit nog voor u aanpassen.

Wat is de status van mijn bestelling?
U ontvangt een orderbevestiging na bestelling, vervolgens ontvangt u een drukproef voor akkoord en zodra de productie is afgerond wordt u bestelling naar u verzonden. Op dat moment ontvangt u een track&trace code per email.

Wat zijn de levertijden?
De levertijden verschillen per product. De standaard levertijd voor de meeste producten bedraagt 5 werkdagen, echter zijn er ook veel producten met spoed te bestellen. Op elke productpagina vind u de opties met betrekking tot de levering. De levertijd gaat in na ontvangst van de juiste bestanden. Wanneer u een bestelling voor 11.00 uur s'ochtends plaatst inclusief correcte bestanden (volgens de aanleverspecificaties), dan geldt die dag als eerste werkdag.

De bezorging van het pakket heeft vertraging opgelopen, wat kunt u doen?
Nadat we de bestelling geproduceerd hebben overhandigen we het pakket zo snel mogelijk aan een van onze bezorgdiensten. Wanneer wij het pakket hebben overgedragen zult u van ons een track & trace code per mail ontvangen waarmee het pakket te volgen is. Mocht u vanaf dat moment vragen hebben over het pakket dan kunt u het beste rechtstreeks contact met de bezorgdienst opnemen. Indien door een fout van de bezorgdienst, omdat u niet thuis bent of door extreem weer het pakket niet op tijd aankomt, dan kunnen wij daar helaas niet de verantwoordelijkheid voor dragen omdat dit buiten onze macht ligt (de transporteurs hebben volgens hun voorwaarden het recht om de bestelling binnen 5 werkdagen van de afgesproken datum te leveren). Weet wel dat wij onze bezorgdiensten volgens strenge kwaliteitseisen selecteren en monitoren om te zorgen dat elk pakket vrijwel altijd op tijd aankomt.

Annuleren en Retourneren

Kan ik een bestelling wijzigen?
Wanneer u een bestelling wilt wijzigen kan dit telefonisch, mits de bestelling nog niet in productie is genomen. Zijn de bestanden niet correct of is het formaat niet juist? Neem dan direct contact op met onze klantenservice, dan kunnen zij kijken of dit nog aangepast kan worden. De webshop is volledig geautomatiseerd, dus wijzigingen in de order zelf kunnen niet doorgevoerd worden. Echter is het wel mogelijk om wijzigingen in het bestand door te geven.

Wat moet ik doen als het verkeerde product is geleverd?
U kunt dit binnen 24 uur tijdens kantooruren melden bij onze klantenservice, waarna wij een passende oplossing zullen bieden. Wij verzoeken u het product niet te gebruiken, te wassen of te dragen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor al uw aankopen in standaard producten geldt een bedenktermijn van 14 dagen nadat u het product ontvangen heeft. Binnen deze termijn kunt u uw producten vrijblijvend retourneren. Als u meerdere artikelen in één keer hebt gekocht, dan begint de termijn te lopen nadat u het laatste artikel heeft ontvangen. Maar let wel op. Op-maat-gemaakte en gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd. Deze zijn namelijk speciaal voor u gemaakt en kunnen wij daardoor niet meer wederverkopen. Mocht er iets mis zijn met het product, dan helpen wij u natuurlijk om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Producten

Wat kan ik doen als het product dat ik zoek niet op de site staat?
Inpromoshop.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment relatiegeschenken, textiel en reclameproducten. Mocht u onverhoopt niet het juiste product kunnen vinden vul dan het offerte formulier in of neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@inpromoshop.nl. Wij beschikken over een uitgebreid netwerk in binnen- en buitenland, en zullen te allen tijde proberen met een passend voorstel te komen.

Zijn er specifieke wasvoorschriften?
Artikelen te allen tijde binnenstebuiten wassen, niet warmer dan 40 graden Celcius. Een opdruk nooit direct strijken, dit is mogelijk vanaf de achterzijde. Bodywarmers, jacks, parka's etc. uitsluitend door middel van handwas reinigen. Bedrukte artikelen kunnen niet in een wasdroger.

Account

Hoe maak ik een account aan?
Rechtsboven aan de pagina klikt u op de button 'Registreer', volg de instructies om de aanmelding te voltooien.

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Als u bent ingelogd ziet u rechtsboven aan de pagina mijn klantgegevens, als u hierop klikt, verschijnen al uw gegevens. Deze kunt u wijzigen door op de knop 'aanpassen' te klikken, sla daarna de wijzigingen op.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
In het inloggedeelte ziet u de tekst 'wachtwoord vergeten'. Als u hier op klikt kunt u in het volgende scherm het e-mailadres invoeren (vul hier het e-mailadres in dat gebruikt is om het account aan te maken). U krijgt dan automatisch een email met de mogelijkheid om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
Onder aan elke nieuwsbrief staat een link met de mogelijkheid om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief.

Service

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Inpromoshop.nl staat voor kwaliteit. Wij besteden dan ook de grootste zorg aan elke bestelling. Mocht u desondanks niet tevreden zijn over een product of de bedrukking, laat dit dan zo spoedig mogelijk (binnen 5 dagen na ontvangst) weten via klantenservice@inpromoshop.nl. Graag vragen wij u altijd foto's mee te sturen van het artikel en de verpakking, zodat wij de klacht direct in behandeling kunnen nemen.

Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik mijn vraag stellen?
Je kunt je vraag mailen naar klantenservice@inpromoshop.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice via +3123 210 01 42.